ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Z A P R O S Z E N I E
DO ZŁOŻENIA OFERTY
ZAMAWIAJĄCY :
Stowarzyszenie „LIDER WAŁECKI”
reprezentowane przez :
p. Janusza Bartczak oraz p. Katarzynę Pierzchała
z.s. przy ul. Dąbrowskiego 6
78-600 Wałcz
Tel./fax ( 67 ) 258 02 41 w. 38
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu na :
Organizację aktywnego wypoczynku dla dzieci i młodzieży w dwóch turnusach
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX. Działanie 9.1. Podziałanie 9.1. 2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
- 1. Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest wybór ośrodka w celu organizacji obozu letniego wypoczynku. Ośrodek musi zapewnić odpowiednie warunki pobytowe dla dzieci i młodzieży szkół podstawowych i gimnazjum Gminy Wałcz oraz zapewnić możliwości organizacji czynnego i aktywnego kulturalnie wypoczynku.
Ilość uczestników :
a) liczba dzieci – 45
b) opiekunowie – 5
c) kierowca autobusu – 1
Wymagania Zamawiającego w zakresie spełniania warunków przez ośrodek :
1) Obiekt musi dysponować :
a) pokojami dla uczestników 2,3,4 osobowe z łazienkami,
b) pokojami dla opiekunów 2x 2- osobowe z łazienkami
c) pokojem z łazienką dla kierownika obozu,
d) pokojem z łazienką dla kierowcy autobusu.
2) Obiekt musi spełniać wymogi i posiadać wymagane certyfikaty dotyczące :
a) bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej,
b) warunków higieniczno-sanitarnych,
c) ochrony środowiska,
( do oferty należy załączyć wymagane aktualne certyfikaty lub zaświadczenia wydane przez odpowiednie państwowe organy ).
3) Ośrodek musi dysponować własną bazą rekreacyjno – wypoczynkową.
4) W pobliżu ( do 20 km od ośrodka ) powinny znajdować się muzea, skanseny, teatr, kino itp.
5) Ośrodek musi posiadać doświadczenie w organizacji letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży w wieku 12-16 lat.
6) Ośrodek musi zapewnić wyżywienie: śniadanie- szwedzki stół ( w tym gorące danie), obiad dwudaniowy (zupa, drugie danie np. ziemniaki, mięso, surówka, kompot, podwieczorek (np. owoce, ciasto, deser), kolacja (szwedzki stół w tym gorące danie). Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, być wykonane ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia.
7) Ośrodek w okresie jednego turnusu zorganizuje trzy ogniska i zapewni produkty na ognisko dla wszystkich uczestników obozu
8) Ośrodek zapewni pełnowartościowy suchy prowiant na trzy wycieczki w okresie jednego turnusu dla wszystkich uczestników obozu
- 2. Terminy pobytu :
I turnus – od 15– 21.07.2013 r (szkoły podstawowe)
II turnus – od 22– 28.07.2013 r (gimnazjum )
- 3. Dokumenty składające się na ofertę :
a) formularz ofertowy cenowy,
b) zdjęcia, kolorowy folder ośrodka,
c) certyfikaty ( lub zaświadczenia ) wydane przez państwowe organy dotyczące bezpieczeństwa ośrodka tj. bezpieczeństwa pożarowego, higieniczno - sanitarnego, bezpieczeństwa wewnętrznego,
d) opis pokoi dla dzieci, kadry zawierający wymiary pomieszczeń, wyposażenie, stan techniczny i sanitarny pomieszczeń ( w tym zdjęcia zwykłe ),
e) opis miejsca posadowienia ośrodka i krótki opis ciekawych miejsc do zwiedzania z podaniem odległości, istnienie w okolicy skansenów, kina, teatru, muzeum, itp..
- 4. Kryteria oceny ofert :
a) Cena pobytu ( nocleg, wyżywienie i inne koszty do poniesienia ) jednego uczestnika – 40 %
b) Warunki pobytowe ( pokoje : wyposażenie, czystość, powierzchnia pokoi, warunki terenowe ośrodka : bezpieczeństwo wewnętrzne, atrakcyjność terenu zewnętrznego ośrodka tj. boiska, place zabaw, grilowisko, itp., ) – 20 %
c) Warunki żywieniowe ( kuchnia, stołówka ) – 20 %
d) Położenie ośrodka ( atrakcyjność położenia, miejsca ciekawe do zwiedzania, istnienie w okolicy skansenów, kina, teatru, muzeum, itp.. – 20 %
Ocena ofert będzie dokonana przez komisję na podstawie informacji zawartych w dokumentach załączonych do oferty.
Ocena ofert będzie dokonywana przez każdego z członków komisji samodzielnie w skali punktowej odpowiednio do kryteriów :
a) 0 – 40 pkt na zasadzie :
Cena = cena najniższa oferty : cena oferty badanej x 100 x 40%,
b) 0 – 20 pkt,
c) 0 – 20 pkt,
d) 0 – 20 pkt.
Oceną oferty będzie suma pkt. uzyskana od każdego z członków komisji za wszystkie kryteria. Np. Przy składzie komisji 3 osobowej, oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 300 pkt.
- 5. Zawiadomienie o wyborze oferty lub ofert zostanie przekazane wszystkim wykonawcom, którzy złożyli oferty.
- 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do zawarcia umowy z Zamawiającym w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia o dokonanym wyborze oferty.
Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie prawo dokonania wizytacji ośrodka w celu potwierdzenia warunków przedstawionych w ofercie.
- 7. Sposób i forma przygotowania i złożenia oferty :
1) oferta może być złożona e-mailem na adres : stowarzyszenielw@poczta.onet.pl lub na piśmie na adres, jak na wstępie,
2) cena oferty powinna obejmować wszelkie koszty pobytu jednej osoby oraz wszystkich uczestników turnusu,
3) na ofertę składać się będzie :
a) formularz ofertowy,
b) oświadczenie wykonawcy, że zawarte w ofercie informacje są prawdziwe, a warunki ośrodka zapewnią odpowiednio wysoki poziom wypoczynku,
c) oświadczenie wykonawcy składającego ofertę,
4) koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca,
5) oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
- 8. Osobą do kontaktów z wykonawcami jest p. Joanna Rychlik – Łukasiewicz Tel. 609 827 945, e-mail : stowarzyszenielw@poczta.onet.pl
Miejsce i termin składania ofert.
- 1. Oferty należy składać do dnia 10.04.2013r. do godziny 10:00 w Biurze Stowarzyszenia Lider Wałecki przy ul. Dąbrowskiego 6, 78-600 Wałcz.
- 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.05.2013r. o godzinie 10:15 w biurze Stowarzyszenia Lider Wałecki, ul. Dąbrowskiego 6, 78-600 Wałcz
………………………..
Pieczęć wykonawcy
Oświadczenie
Wykonawcy składającego ofertę
Imię (imiona) ……………………………………………………….
Nazwisko ……………………………………………………….
Uprzedzony o odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania oświadczam, że:
1) nie jestem zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Beneficjenta;
2) przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie pozostawałem w stosunku pracy lub zlecenia z Beneficjentem i nie byłem członkiem organów zarządzających lub organów nadzorczych Beneficjenta;
3) nie posiadam żadnych udziałów lub akcji Beneficjenta;
4) nie pozostaję z Beneficjentem w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności;
5) nie zostałem prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko środowisku lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
…………………….., dnia …………….2013r
……………………………………………………
(podpis)
FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
na wykonanie zamówienia pn. :
Organizację aktywnego wypoczynku dla dzieci i młodzieży w dwóch turnusach
Dane dotyczące Wykonawcy:
Nazwa ………………………………………………………………………………………….
Siedziba……………………..…………………………………………………………………
Nr telefonu/faks ……………………………………………………………………………..
adres e-mail: …………………………………………………………………………………..
NIP ………………………………………….………………………………………………….
REGON ……………………………………….……………………………………………….
Nazwisko osoby uprawnionej do reprezentacji wykonawcy : …………………………….
Do Zamawiającego :
Stowarzyszenie „LIDER WAŁECKI”
reprezentowane przez :
p. Janusza Bartczak oraz p. Katarzynę Pierzchała
z.s. przy ul. Dąbrowskiego 6
78-600 Wałcz
Zobowiązanie wykonawcy :
OFERTA
Zobowiązuję się wykonać wybrane części przedmiotu zamówienia za cenę :
Lp |
Wyszczególnienie |
Cena brutto |
1 |
Cena zawierająca wszelkie koszty pobytu jednego uczestnika obozu |
|
2 |
Cena zawierająca wszelkie koszty pobytu ( 45 + 5 + 1 ) uczestników obozu |
|
Oferta wspólna ( jeżeli występuje ).
Pełnomocnik Wykonawców wspólnie składających ofertę :
Nazwisko, imię ……………………………………………………………………………
Stanowisko …………………………………………………………………………………
Telefon…..………………… Fax ……………………….
Inne informacje wykonawcy:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………
( podpis i pieczęć osoby upoważnionej )
data …………………………
mp.