MAŁE GRANTY – NABÓR WNIOSKÓW
Informujemy, że dnia 04 lipca 2014 r. rozpocznie się nabór wniosków na działania aktywizujące. Przed składaniem wniosków prosimy zapoznać się z Regulaminem.
Termin naboru: 04 lipca – 25 lipca 2014 r.
W ramach naboru przyjmowane będą operacje :
Program wspiera działania, które inicjują rozwój zainteresowań mieszkańców i mają charakter edukacyjny. Jest on prowadzony z myślą o stowarzyszeniach, sołectwach oraz grupach nieformalnych, które podejmują wspólny wysiłek, aby w ich społecznościach żyło się ciekawiej i lepiej.
Przewidywane jest wsparcie działań, które:
- zakładają współdziałanie wnioskodawcy z mieszkańcami, dzięki któremu możliwe jest osiąganie celów o charakterze dobra wspólnego,
- wynikają z konkretnych potrzeb,
- mają jasno określony cel, dobrze zaplanowane działania, mierzalne rezultaty i rozsądne koszty realizacji,
- przewidują takie działania, które będą kierowane do określonej grupy odbiorców, a jednocześnie będą służyć całej społeczności,
- będą realizowane wspólnymi siłami mieszkańców i instytucji życia lokalnego,
- będą umiejętnie i w sposób przemyślany angażowały zasoby lokalne – naturalne, społeczne, ludzkie i finansowe.
Zarząd przy wyborze operacji będzie zwracał uwagę na:
- liczbę uczestników
- liczbę wolontariuszy zaangażowanych w działania
Wnioski (w 1 egzemplarzu) należy składać w Biurze LGD adres:
ul. Dąbrowskiego 6, 78-600 Wałcz.
WAŻNE:
- Organizacja, która otrzyma dofinansowanie zobowiązana jest do przedstawienia harmonogramu spotkań/warsztatów (na formularzu udostępnionym przez LGD), kwalifikacji instruktora/warsztatowca (np. referencje, zaświadczenia, kursy), oświadczenie dla celów podatkowych i ubezpieczenia ZUS do umowy warsztatowca (druk Stowarzyszenia)
- Po złożeniu ww. dokumentów zostanie podpisane porozumienie o wspólnej realizacji działania. Obowiązki partnera i LGD zawarte są we wzorze Porozumienia.
- W przypadku nie przedłożenia ww. dokumentów następuje odmowa przyznanego dofinansowania. Dofinansowanie przyznaje się kolejnej organizacji z listy rezerwowej.