Ogłoszenie o naborze
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
O G Ł O S Z E N I E
I. ZAMAWIAJĄCY :
Stowarzyszenie „LIDER WAŁECKI”
reprezentowane przez p. Janusza Bartczak oraz p. Katarzynę Pierzchała
z. s. przy ul. Dąbrowskiego 6
78-600 Wałcz
Tel./fax ( 67 ) 258 02 41 w. 38
Ogłasza nabór wykonawców
do realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
II. Tytuł Projektu :
Nasza szansa na sukces
III. Okres realizacji Projektu : od 01.10.2012r. do 30.09.2014 r.
Okres realizacji zadań z uczniami: listopad 2012-lipiec 2013 i wrzesień 2013 – wrzesień 2014
IV. Miejsca realizacji Projektu:
1. Szkoła Podstawowa w Gostomi
2. Szkoła Podstawowa w Szwecji
V. Nazwa zadania i zakres działania będący przedmiotem zamówienia :
1. Mam talent wymienionych w dz. IV. Koła zainteresowań dla klas IV – VI w grupach min. 8 osób prowadzone metodami aktywizującymi :
a) koło zainteresowań z matematyki
- SP Gostomia 2 h x 56 tygodnie
- SP Szwecja 2 h x 56 tygodnie
b) Koło zainteresowań z języka angielskiego
- SP Gostomia 2 h x 56 tygodnie
- SP Szwecja 2 h x 56 tygodnie
c) Koło zainteresowań z informatyki
- SP Gostomia 1h x 56 tygodnie
- SP Szwecja 1 h x 56 tygodnie
d) Koło zainteresowań – dziennikarskie
- SP Gostomia 2h x 56 tygodnie
- SP Szwecja 2 h x 56 tygodnie
e) Koło zainteresowań- naukowo – techniczne
- SP Gostomia 2h x 56 tygodnie
- SP Szwecja 2 h x 56 tygodnie
f)Koło zainteresowań- polonistyczne
- SP Gostomia 1h x 56 tygodnie
- SP Szwecja 1 h x 56 tygodnie
g)Koło zainteresowań z przyrody
- SP Gostomia 1h x 56 tygodnie
- SP Szwecja 1 h x 56 tygodnie
2. Szansa na sukces - Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla klas IV – VI, w grupach min. 8 osób prowadzone metodami aktywizującymi z zakresu :
a) matematyki w grupach min. 8 uczniów w każdej szkole 2h x 56 tygodni
b) czytania i pisania w grupach min. 8 uczniów w każdej szkole 2h x 56 tygodnie
c) Korzystania z informacji, wykorzystania wiedzy w praktyce w każdej szkole 2h x 56 tygodnie
3. Wirtualna szkola
Zajęcia obejmujące nowoczesne formy kształcenia dla klas VI z wykorzystaniem platformy edukacyjnej. Utworzone zostaną grupy internetowe, zamieszczanie zadań 1 raz na 2 tygodnie na platformie, prowadzenie konsultacji dla uczniów 1 godzina na 2 tygodnie, umieszczanie zadań, wskazówek, materiałów do powtórzeń.
a) grupy matematyczno-przyrodnicze
- SP Gostomia 56 godzin
- SP Szwecja 56 godzin
b) grupy humanistyczne (z zakresu czytania i pisania)
- SP Gostomia 56 godzin
- SP Szwecja 56 godzin
c) grupa – wykorzystanie wiedzy, rozumowanie, korzystanie z informacji
- SP Gostomia 56 godzin
- SP Szwecja 56 godzin
4. Szybciej, wyżej, dalej – zajęcia sportowe prowadzone w grupach po min. 10 osób, w tym wyjazdy na basen
- SP Gostomia 112 godzin
- SP Szwecja 112 godzin
- 5. Wsparcie psychologiczno – pedagogiczne
a) zajęcia z pedagogiem w klasach IV – VI
- SP Gostomia 56 godzin
- SP Szwecja 56 godzin
b) zajęcia z psychologiem w klasach IV – VI
- SP Gostomia 112 godzin
- SP Szwecja 112 godzin
c) zajęcia z logopedą w klasach IV – VI
- SP Gostomia 56 godzin
- SP Szwecja 56 godzin
- 6. Moja przyszłość – zajęcia z doradcą zawodowym
- SP Gostomia 56 godzin
- SP Szwecja 56 godzin
VI. Wymagania od wykonawców zajęć dydaktycznych i kół zainteresowań :
1) zajęcia muszą być prowadzone metodami aktywnymi wg opracowanych przez wykonawców (nauczycieli ) programów ( cel główny, cele szczegółowe, treści, ewaluacja, przewidywane osiągnięcia, środki dydaktyczne- zadeklarowanie wykorzystania środków zakupionych w projekcie, propozycje jednodniowych wyjazdów edukacyjnych) zgodnych z celem głównym projektu oraz celami szczegółowymi stanowiącymi załącznik do niniejszego ogłoszenia – załącznik nr 1
2) wymagane jest wykorzystywanie w trakcie zajęć środków dydaktycznych zakupionych na potrzeby projektu, w szczególności tablic interaktywnych, pracowni językowych i innych,
3) nie dopuszczalne jest prowadzenie zajęć w formie typowych zajęć lekcyjnych,
4) wykonawcy muszą pozostawać w pełnej dyspozycyjności i dostosować się do wymagań Kierownika Projektu ( złamanie tej zasady spowoduje stałe wykluczenie wykonawcy z realizacji projektu ).
VII. Warunki udziału w postępowaniu i zasady składania ofert.
- udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (nauczyciele), którzy spełniają następujące warunki :
a) posiadają wykształcenie wyższe pedagogiczne,
b) posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć dydaktycznych z uczniami SP ,
c) złożą wymagane oświadczenia i dokumenty w określonym terminie
d) posiadają umiejętność korzystania z technologii informacyjnej i komunikacyjnej
- Wykonawcy mogą składać oferty na wybrane działy i zadania.
- Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie na jedno działanie z ograniczeniem do wybranej szkoły.
- Wykonawca może składać ofertę na wybrane działania w dwóch szkołach.
- Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem jej nieważności. Złożona oferta jest oświadczeniem woli wykonawcy.
- 6. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia :
1) oświadczenie na zadanie i działanie ze wskazaniem placówki lub placówek, gdzie wykonawca zamierza prowadzić zajęcia – załącznik nr 2
2) oświadczenie o wysokości ceny za przeprowadzenie jednej godziny zajęć w danym zadaniu i działaniu w odniesieniu do placówki, gdzie wykonawca zamierza prowadzić zajęcia ( Cenę oferty należy podać w kwocie brutto. Cena oferty nie może przekroczyć za przeprowadzenie z jednej godziny zajęć kwoty 60 zł, a za przeprowadzenie jednej godziny zajęć psychologa i doradcy zawodowego 80 zł oraz jednej godziny na platformie edukacyjnej 50 zł) – załącznik nr 2
3) oświadczenie o pełnej dyspozycyjności i zaakceptowaniu warunków prowadzenia zajęć wg wymagań określonych w części V – załącznik nr 2
4) CV zawodowe,
5) kopie dokumentów kwalifikacyjnych ( dyplomy, świadectwa, certyfikaty, i inne ),
6) koncepcję prowadzenia zajęć zgodnie z pkt. V.1-3.
Zamawiający dokona oceny poprawności i kompletności złożonych oświadczeń i dokumentów (w przypadku braku oświadczenia lub dokumentu Zamawiający będzie wzywał do ich uzupełnienia w ustalonym terminie).
VIII. Kryteria oceny ofert.
1. Złożone oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów :
a) Cena oferty – 40 %
b) Ocena koncepcji prowadzenia zajęć – 40 %
c) Ocena kwalifikacji wykonawcy – 20 %
2. Złożone oferty będą oceniane w następujący sposób :
a) ocena oferty za cenę – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru :
C = [C min / C bad] x 40 %
gdzie:
C – liczba punktów za cenę ofertową
C min – najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych
C bad – cena oferty badanej
b) ocena koncepcji prowadzenia zajęć – oferta będzie oceniana na podstawie złożonej koncepcji prowadzenia zajęć pod kątem innowacyjności, aktywizacji szkolonych, wprowadzania nowoczesnych metod kształcenia. Oceny dokona zespół powołany przez Kierownika Projektu w składzie min. 3 osób. Oferta będzie oceniana w skali 0 – 100 pkt. Oceną oferty będzie średnia arytmetyczna uzyskana od poszczególnych członków zespołu x 40 %.
c) ocena kwalifikacji – oferta będzie oceniana na podstawie złożonych kopii dokumentów kwalifikacyjnych i CV zawodowego. Oceny dokona zespół powołany przez Koordynatora Projektu w składzie min. 3 osób. Oferta będzie oceniana w skali 0 – 100 pkt. Oceną oferty będzie średnia arytmetyczna uzyskana od poszczególnych członków zespołu x 20 %.
Oceną oferty będzie suma uzyskanych pkt za kryteria = 2) + 3) + 4)
Na poszczególne zadania i działy dla szkół Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów dla każdego zadania i działu odrębnie.
IX. Miejsce i termin składania ofert.
1. Oferty należy składać do dnia 30.10.2012r. do godziny 15.00 w siedzibie Stowarzyszenia „Lider Wałecki” , Wałcz ul. Dąbrowskiego 6, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nasza szansa na sukces”
2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30.10.2012r. o godzinie 15.30 w siedzibie Stowarzyszenia
X. Osoba do kontaktów z wykonawcami.
Osoby do kontaktów z wykonawcami jest p. Halina Stachowiak Tel. 512312620, e-mail : stachowiak-halina@wp.pll, p. Joanna Rychlik – Łukasiewicz Tel. 609827945, e-mail: joannawalcz@wp.pl
XI. Inne informacje.
1) Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej WWW.liderwalecki.vel.pl oraz na tablicach ogłoszeń :
2) Szkoły Podstawowej w Gostomi
3) Szkoły Podstawowej w Szwecji
4) Siedzibie Stowarzyszenia Lider Wałecki
5) Wszelkie informacje dotyczące Projektu oraz zasad i warunków składania ofert można uzyskać u w/w osób wymienionych do kontaktów w pkt.X.
Cele projektu – Cele projektu „Nasza szansa na sukces”
OSWIADCZENIE – „Nasza szansa na sukces”